126, run as fast as u can

Heti alkuun joudun pahoittelemaan, sillä en saanutkaan lauantaina kuvailtua päivä tallilla materiaalia.. Koska oltiin loppujen lopuksi melko pienellä porukalla, ja koko yön valvoneena. Ehkä ens lauantaina? Lupaan kuitenkin jonkulaista erikoispostausta teille piakkoin värkkäillä!

Tavallaan ihanaa että kevät tulee ja sitä myötä kesä, ihanat ajat! Toisaalta inhoon kevättä kun tulee märkää ja ennen kaikkea rahat kuluu! Kauppoihin tulee niiiiin paljon kaikkea aivan yli ihanaa, että tekee ihan kipeetä vaan kävellä ohi. Nytkin just tuli vapaapäivänä eksyttyä hööksin sivuille ja kappas, tuli sitten tilattua 2 ratsastushousut. Mun on kyllä pakko päästä kesätöihin, tai tästä ei tuu enää mitään!



Voitteko uskoa, kummatkaan niistä EI oo ruskeat ?! En meinaa itekkään uskoo, että oisin päätyny tilaamaan 2 muun väriset housut... Lisäks oon tänään menossa käymään horzessa, kun sinnekkin on uutta mallistoa ilmestynyt.. Toisena syynä mun viime syksynä saamani lahjakortti, joka pitäis ennen mun 18-vuotis synttäreitä kuluttaa. Enköhän mä sieltä jonku kivan hupparin löydä:) Oon myös miettiny, et pitäisin jonkun sortin arvonnan 40-lukijan kunniaks.. Jos vaikka löytys jotkut vähän halvemmat pintelit tai satulahuopa minkä vois sitte pistää palkinnoks! Tai vaihtoehtosesti jotkut sukat, kun kaikillahan ei oo mahollisuutta käyttää omaa huopaa tai pinteleitä. No, pitää kattella.. Mun rahatilanne ei kuitenkaan oo mikään huippuhyvä tällä hetkellä. Ja se ajokorttikin maksaa nykyään nii jumalattomasti! Mut mitä oisitte mieltä, jos arvontaa järjestäsin? 

4 kommenttia:

  1. arvonta ois kiva! ja just jotku sukat palkinnoks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu enköhän mä semmosta tässä jossain vaiheessa järkkäile :)

      Poista
  2. arvonta kuulostaa kivalta :) ja kiva postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, ja enköhän mä semmosen aikaan saa täs kevään aikana :)

      Poista