32 , PITKÄSTÄ AIKAA

Joo eli ensinnäki en oo jaksanu postailla herran aikaan tänne ! joten alotan nyt vaikka tallista. Oon menny nyt tunneilla vähän aikaa virneksellä ja vähentäny sitä Villellä menoo , se on niin vaari että must tuntuu ain siltä ku painasin sille ihan liikaa vaikka onha seki hevonen ja iha semi hyvässä kunnossakin se sulonen pappeli on ! :) Mutta silti must on aina kivempi kattoo ku sen kyydissä istuu joku kevyt tytteli :) Ja muutenki ku ratsastuskoulussa ratsastan nii kehityski on mulla suunnittella niin en voi aina mennä samalla hevosella... Ja niin hoitajana oon ollu nyt lopputalvesta aika laiska mutta teen parannuksen  NYT HETI koska kevät on saapunut ja kesä tulee ! ( tiiän sen siitä ku herään aamulla auringon paisteeseen c(: ) IHANAA KESÄKESÄKESÄ !!! <3<3<3 Mutta joo niin Elliä oon käyny moikkailee ja aletaan sen tyttelin kaa lenkkeilee pitkiä lenkkejä ! Haluun itteniki fyysisesti pikkase parempaan kuntoo :''DD mut joo nii tänää käytii Ellin kanssa moikkaamassa mun kaveria Jennaa ja sen ponia Rossua ! ( onnneli youtubessa ) Kun Jennan poni asustelee ihan lähellää , Elli oli ekaa kertaa tallilla ja vähän se jännitti mutta näki että tykkäs kyllä ! :)

Semmosta , mutta nyt yritän taas alkaa postailee !! :DDD

PS. KESÄLEIRI TORTOLAAN VARATTU ! :))))))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti