59 , i don't know what to do..

Eilen siis ratsastamassa ja Villellä menin :) ihan kivasti meni tunti esteitä siis, vaikka samoja virheitä ku aina ennenki mutta ollaan me paljon parannettukin ! Kun tallille menin niin ihan ekana harjasin Vilperin ku oli niin kuranen, ja se miten mä luotan siihen nykyään yllätti mut ittenikin ja se seisoki iha nätisti paikallaan eikä vikuroinu missään niiku alkuaikoina.. :) No sitte menin vaihtaa Villen hakkamoreihin uuden pehmusteen minkä ostin hipposportista joku aika sitten.. semmosen vaaleen ruskeen. No mutta tunti meni kivasti ja mentiin vähä erinlaisia tehtäviä aika pienessä tilassa kun ulkona sato joten maneesi oli jaettu kahtia, mutta eipä se nyt menoa haitannu.. Meillä oli eri ratsastuksenopettaja ku yleensä ja sitte tunnin päätyttyä se kyseli jokaselta erikseen aatteita tunnin jälkee mikä oli mukavaa.. Ja siinä hetki juteltii ja opettaja oli kans sitä mieltä mitä oon ittekki ajatellu että mun ei ehkä kannattas kauaa ainakaa enää hypätä Villellä jos haluun yhtään kehittyä.. Oon ajatellu itekin sitä mutta ois vaa nii haikeeta jossen enää pääsiskää menee sillä, ja mulle suurempi syy lopettaa niin usein ainakaa Villellä hyppimästä on se sen ikä ::( se on jo oikeesti aika vanha ja se tuntuu aika pahalta kuulla ku se jo vähän jälkeen puolen välin puuskuttaa :/ Siks oonki miettiny että voisin ainakin vähentää sillä menemistä vaikka se ottaski koville.. Ja toiseks en tiiä kellä sitte alkasin menemään ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti