121, long time no see

Nyt täytyy kyllä myöntää, että oon unohtanut tän mun blogin välillä ihan kokonaan ja välillä oon miettinyt että pitäisi postata, mutta kuten tavallista se on sitten aina jäänyt vain aikomukseksi.. Nyt kuitenkin otin itseäni niskasta kiinni ja tulin kirjoittamaan tämmöisen lyhyen ''takaisin ajantasalle'' postauksen. Josko tämän jälkeen saisinkin sitten jonkunlaisesta postausrytmistä kiinni!

Elikkäs olen siis suurimman osan tunneista ratsastellut Samulilla, kuten tavallista. Käytiin muuten Samulin kanssa, mun elämäni ekassa estevalmennuksessa. Siellä sainki kokea vähän uusia puolia Sampasta :D Herra meinaan otti kuoleimesta kiinni, ja meinas oikeesti vähän kuskailla. Johtu ehkä pakkasesta, tai jostain mutta joka tapauksessa oli opettavainen valmennus! Valmentajana toimi Minna Hakkarainen, joka oli aikasemmin mulle tuttu kisoista kun on pari kertaa toiminut tuomarina.

Viime tunnilla meninkin sitte poikkeukselliseti  4-5 vuotiaalla suokki ruunalla, Pojulla. En tiedä miten jatkossa tulen menemään milläkin hevosella, mutta haluaisin kuitenkin testata vielä muutamia eri hevosia ihan vain mielenkiinnosta. Olen kuitenkin nyt ratsastellut Sampalla vakkaristi sekä koulua että esteitä n. vuoden ajan.. Joten vaihtelu tähän paikkaan tulee todellakin tarpeeseen. Toisaalta haluaisin jatkaa Samulin kanssa koulutunneilla, mutta toisaalta taas estetunneilla.. Sen kuitenkin tiedän että ainakin toisille tunneille haluaisin löytää uuden ''vakioratsun''. Saa nähdä mitä kevät tuo tullessaan, toivottavasti kehitystä ainakin! :)

Olen käynyt Villeä hoitelemassa niin useasti kuin vain olen tallille päässyt! Minun onnekseni täytän tänä vuonna 18, ja saan toivottavasti ajokortin :D Hieman pelottaa tuo kesällä alkava autokoulu.. Vaikka niinhän ne sanovat että sellaiset ovat parhaita oppilaita, jotka eivät ole ikinä ajaneet autoa. Täällä ilmoittautuu yksi sellainen! Ihmettelen muuten syvästi miten blogini on kerännyt muutaman uuden lukijan, vaikka olen ollut hirmuinen laiskuri jo pari kuukautta.. No toivottavasti ette oo kokonaan unohtanu mun blogia, vaan jaksaisitte alkaa oikeen aktiivisesti lukemaan ja kommentoimaan näitä mun postauksia :)

Huomaa kyllä että edellisestä kirjoituksesta on jo aikaa, kun olen kahteen otteeseen sen jälkeen värjännyt hiukset.. Ensin punertaviksi ja sitten kampaajalla punaisiksi. Lisäksi tämä kampaamo käynti lyhensi hiuksiani aivan liikaa, mutta tämä kestettäköön! Laitan tähän muutaman kuvan tauon ajalta.











Tässä vielä nää uusimmat hiukset. Tuntuu kamalan lyhyiltä kun joku 20senttii lähti!

2 kommenttia:

  1. jjeeeea teitsi postailee taas !! ;) kunnon kreba oot kyllä .. oot ihan hylänny meiät kaikki lukijat >:( onneks oot nyt back ! ja ota toi varmistus kommentoides pois ..... inhottava :(

    VastaaPoista
  2. jooo :D ja otan pois :) ihanaa ainaki yks lukija vielä tallella, hyvä jasu! ja toki oon kreba xd

    VastaaPoista