90, take me back to summer paradise

Tähän väliin päätinkin postata tämmösen melkoturhan pälätyspostauksen :) 39 päivää ja meijän matka käy kohti tortolaa 4 kerran !!! Mukaan siis mun lisäksi lähdössä Nea, Julle, Meri, Emma, Jasu, Wilma, Fanny, Mona, Olga, Elina ja Iiris :) Toki sinne leirille tulee myös ihmisiä joita ei tiedetä, ja lisäks sinne tulee meijän ihanat leiriavustajat :) Mun niiiiin tekis mieli alkaa jo pakkailemaan, tosin ekaks mulla on paljo kaikkee mitä pitäs ostaa ennen leiriä ja siinä mielessä ajattelen että se 39 päivää on vähän turhan lyhyt aika :D Mutta njääh, enköhän mä kerkee.. Yritän muistaa ottaa teille sit mun kamavuoresta kuvan, koska luultavasti taas paisuu paisumistaan :D

Tästä meijän viime leirin videosta saa kiittää Neukkia :) nealovespawi tubesta !

Mulla on tällä hetkellä koko ajan semmonen tunne, et mun pitäs kamalasti järjestellä kaikkee ja siitä tää tämmönen ihmepostauskin lähti.. Mun huonekki on ku pommin jäljiltä ja mun tekis mieli siivota ja järjestellä se, mut sit aina huomaan keksiväni tekosyitä sille miks en tekis niin.. Mutta tosiasiassa just nytkin vaikka kirjotan tätä, yritän pakottaa itteni tekemään tän viimesen sairaspäivän aikana kaiken tarpeellisen pois alta.. Myös sen takii että ehtisin sitte sinne pankkiin viemää ne rahat ja hankkimaan edelleenkin ne tunnukset.. Huomenna en ehi sitä tekemään sillä mulla on ratsastus joka onki helatorstain takia aikasemmin kun kukaan ei oo töissä eikä koulussa... Ja perjantaina onki ne koulukisat ja luultavasti meen viikonlopuks kaverille.. Maanantaina voisinki sitte raahata itteni sinne pankkiin asti :) Mulla on taas semmonen tunne et ku oon säästäny jo putkirahat, niin unohan et mun pitää säästää vielä paljon muuhunki.. Tuntuu et aika loppuu kesken vaan tän mun oman hidastelun takia. Jos nyt vaikka saisin siivottua tän huoneen, vietyä pois tavaroita joita en tarvii/käytä enää.. Ja sitte voisin hakee kellarista mun kesäkenkiä, vaikka tosin taidan sieltäkin osan heittä pois. Ja talvitavarat voisin sen sijaan sinne raahata. Tästä päätellen siis osa mua on peloissaan siitä kuinka nopeesti se kesäloma sieltä tulee ja mitä kaikkea mun pitäs ennen sitä saada aikaseks.. Mutta suurempi osa taas ei malta oottaa et kesäloma jo alkais.. Pitää varmaan koittaa muistuttaa itelle, että ei kannata kasaa näit hommia turhan pitkään, joten siks taidanki nyt kattoo muutaman gossip girl jakson ja sit alkaa vaik siivoomaan tätä mun huonetta.. Lisäks mua vaivaa se että en osaa päättää mitä kaikkea mä oikeesti tarviin, mut oon nyt onneks päättäny et ostan ne kaikista tarpeellisimmat ensiks ja sit katon mitä jää ostamatta ja tarviinko niitä oikeesti.. Jos sitte päätänki tarvita ne, niin alkaa taas se rahapuun kasvattaminen... No toivottavasti pääsen huokasee helpotuksesta sitte ku se kesäloma oikeesti alkaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti