89, we're on our own

Tähän väliin taas vähän tämmöstä myöhästä postailua.. Alotetaan nyt vaikka viime torstaista, millon mulla siis oli iha normaalisti mun tunti ja mentiin koulua.. Yllättäen menin taas Samulilla, koska oon menossa sillä ens perjantaina oleviin koulukisoihin ja mua suoraan sanottuna hävettää jo nyt.. Tunnilla tehtiin lisäyksiä ja tarkotuksena oli lisätä ihan tosi näkyvästi.. Loppua kohti onnistuttiin kohtalaisesti mut meillä oli muutenki vähä hankaluuksia kun Samulilla on kesäihottumaa ja se myöskin inhoaa ötököitä normaalia enemmän.. käynnissä se keskitty melkeen kokoajan potkimaan jaloillaan tai pukkailemaan kärpäsiä pois, voi toista :( Mentiin laukkaympyröillä molemmissä päädyissä ryhmissä ja tarkotuksena oli sit aina oman nimen kuultuas vaihtaa ympyrää. Eli ympyrältä pois, ja uraa pitkin toiselle ympyrälle.. Oikee laukka suju kohtalaisen hyvin, vaikka mulla onkin vaikeuksia sen laukan kanssa ku Samuli on niin etupainonen et se nostattaa joka askeleella mut siit satulasta vähän ylös ja eteen.. Nyt vaa pitää alkaa treenaamaa sitä istumistakin ahkerammin. Vasen suunta on mulle hankala, mun vasen pohje on edelleen kauheen vaikee ratsastaa läpi ja siks hevonen usein kattelee ympyrällä ulos ja oikoo.. Sen takia turhaudun hirveen nopeesti tunnilla, kun en vaan tajuu miks en saa ratsastettua sitä pohjetta läpi.. Koulukisoja ajatellen ei tuu siitä radasta kovin nättiä katottavaa..

Lauantaina olin tallilla hoitamassa, mutta se aika kulu enemmänki auttelemiseen.. Laiskuuttani aloin vasta myöhemmin putsaamaan Villen kuppeja kun ensin olin pessy sen selän. Kerkesin siis putsaa vaa ruokakupin ennen ku meijän kyyti jo tuli. Karsina oli jo siivottu ku tulin tallille, mut Vilperi oli kerenny kakkimaan uudestaan iha mua ajatellen niin putsasin viel ne pois sieltä et pysyski jonku aikaa puhtaana. 

Nyt istun täällä kotona sairastamassa jonkun sortin kevätflunssaa, ja oon erittäin pettyny mun vegasiin ja koneeseen ku ne ei vaan suostu toimimaan.. Ilonen oon kuitenki siitä että oon nyt saanu ne 500€ kasaan ja tilaan putken tässä joku päivä, kuhan oon ensin hankkinu mun tilille nettitunnukset ja siirtäny rahat sinne et voin maksaa sen.. Kun ne rahat on mulla kädessä ja mun tilillä ei vielä oo nettitunnuksia.. Ja mistään en oo löytäny maksuehtona postiennakkoa.. Ja useimmista liikkeistä se putki onki loppu.. 

Oon tosi ylpee teistä jotka on jaksanu mielipiteensä ilmasta noihin kyselyihin :) Helpottaa paljon, kun tiiän vähän mikä teitä kiinnostas kuulla ja mikä ei :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti