88, but is it too late to try ?

Oon jälleen iha ybermega pahoillani ja musta tuntuu että oon joutunu alottamaan melkee kaikki viime postaukset pahoittelemalla sitä etten oo kirjotellu.. Ja osittain se johtuu koulukiireistä ja muusta, mut jotenki must sit tuntuu ettei mulla oo tänne ees kauheesti kirjotettavaa.. ja sit ne kaikki aiheet jotenki kasaantuu niskaa ja lopulta se sit jää, kunnes tulee taas tämmönen päivä et ryhdistäydyn pakolla! Eikä tää tuu helpottamaan kesälläkään mut lupaan yrittää kesäsin kirjottaa tänne mahdollisimman usein kun koneelle istahdan :) Vaikka eipä teitä lukioitakaan nyt niin kovasti ole, että teistä ykskään ei varmaa tarkista teijän bloggerissa olevaa blogilistaa ootellen multa postausta :D noniin mut asiaan !!

Vilperihän siis täytti 18.4. pyöreet 20 vuotta ja rupesin sillon entistä enemmän mietiskelemään sitä mitä joku mulle sano/ sitä mitä oon miettinyt jo vuoden verran muutenkin. Rupesin siis pelolla miettimään ja odottamaan, koska on Villen aika lähteä.. Tiedossa mulla oli se että Vilperiä tuskin tullaan myymään tai edes antamaan pois kun se ei kestäis sitä muutosta.. Mutta ei Vilperi oo enää missään loisto kunnossa, joten mieleen tuli heti että jos se ei kohta pystykkään tekemään edes pikkusten tunteja, niin onko sen aika sitten lähteä vihreille.. Jollain tapaa kokisin sen paremmaks ratkasuks Villelle, kun sen että sen pitää tehä tunteja.. Mut toisaalta Villen tunteja on kyllä onneks vähennetty ja toivottavasti vähennettäs vielä lisää.. Mut niin joku siis sano mulle että kuuli joltain, että tää tulis olemaan Villen viimenen kesä tuolla.. Ja säikähdin sitä sit myöhemmin iha todella kun rupesin ajattelee et se oikeesti lähtis kesän jälkeen.. No onneks sitten menin asiasta juttelemaan mun ratsastuksen opettajan kans, ja se oli sitä mieltä ettei Ville tuu lähtemään vielä vähään aikaan.. En viitti siitä tänne nettiin skriivailla enempiä.. Jotenkin mulla on silti koko ajan se pieni pelko sydämmessä joka hokee koko ajan et ''entä jos...?'' Mutta oon kuitenki päättäny olla miettimättä asiaa, etten tuhlaa aikaani murehtimiseen.. 

Samulista on aikalailla tullu mulle semmonen ''vakkari'' tunneille.  Käytiinhä me ne yhet estekisatkin pyörähtämässä ja nyt ois tulossa koulukisatkin... Niitä en oota kovin innolla, kun mua aina jotenki alkaa kesken radan hävettämään :D Sampalla on nyt ollu aika pahat kovettumat selässä ja niitä ollaan hoideltu.. Mä oon tunnin jälkeen muutamaan otteeseen pessy ja rapsutellu, mutta suurimman työn on kyllä tehny mun ridaopettaja ja tallimestari (sama henkilö). Samuli on silti ollu nyt 2vko suunnilleen satulan käyttökiellossa, ja ollaan menty ilman satulaa.. Mikä on tehny mulle oikeestaan vaan hyvää harjotusta ton tasapainon ja istunnan kanssa :) Ensimmäisiä peräänanto pätkiäkin tuli Sampan kanssa muutamia, tosin vaan oikeeseen kierrokseen.. Kun se vasen on mulle niin helkutin hankala suunta :D Mutta treeniä, treeniä ja treeniä.. Niin eiköhän se siitä :) 

Vilperin selkä on ollu nyt tosi hyvässä kunnossa, verrattuna siihen missä kunnossa se vois olla.. Viime torstainakin ku laitoin sitä kuntoon, niin kumisualla oikee rapsuttelin sen selästä kaikki irtokarvat, pölyt ja kurat pois ettei se meniskää huonoon kuntoon.. Ville näytti siitä oikee nauttivanki, se on kyllä oikeesti yks ainoista joka saa mut piristymään heti :)

Sit näihin kesän hankintoihin.. Leiri lähestyy, JEE !! Ja ennen kaikkee, KESÄ TULEE <3 Mulla tosiaan on saappaat vielä laukussaan oottelemassa että tilaisin ne kiilat jostain ja siihen syssyyn sitte varmaa myös ne ridapöksyt. Objektiivista multa puuttuu enää 100€ ja senki saan säästettyä tässä kuussa.. Sit vielä se muistikortti ja paljon kaikkee kesävaatteita ja muuta semmosta :) 

Tosiaan meinasin ostaa siis horzelta niiden saappaiden lisäks, ne yhet ridapöksyt ja sen kypärän.. Mut niistä kumpikaa ei miellyttäny joten aattelin ratsastaa samalla kypärällä kesän, ellen sitte nyt jostain tongi rahaa uuteen, mut tuskin.. Mut täs ois hööksiltä muutamia uusia pöksy vaihtoehtoja, mitä oon miettiny :)

Ja jos sitte saisinki rahaa tongittua, nii luultavasti haluisin tällä kertaa tämmöse perus mustan haloriderin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti