118, mua viedään taas

Taas löydän itseni kirjottelemasta niin kutsuttua ''koostepostausta'', kun ei oo tullu taaskaan kovin ahkerasti kirjoteltua. Parempi kai tämäkin, kuin kirjoittamatta jättäminen. Nyt kun mulla alko tosiaan tää syysloma ja oon lähdössä sinne Tortolaan keskiviikkona, niin on mulle tulossa melkein viikon tauko koneella olosta. Niinkun lupasin niin yritän siis saada leirin jälkeen jonkun näkösen postauksen aikaan!



Viime keskiviikon tunnilla hypättiin Samulin kanssa ''sik-sak jumppasarjaa volteilla''. Piirsin teille komeen kuvan paintilla, kun en osaa tuon paremmin tehtävää selittää. Tehtävää tultiin ihan ekaksi kerran käynnissä, puomeilla, jotta tajuttaisiin reitti. Sitten tultiin muutamaan kertaan ravissa ja laukassa, kunnes 2 nostettiin pieniksi pystyiksi. Tehtävässä huomasi kyllä kuinka tärkeä oli katsoa minne oli menossa. Samaista tehtävää mun ryhmä treenaa joko ens kerralla jolloin oon poissa, tai sitä seuraavalla kerralla jos moni on perunut syysloman takia. Itse toivon että pääsisin treenaamaan lisää, koska tehtävä tuntu mulle erityisen hankalalta.

Lauantaina mentyäni tallille, lupauduin kuvaamaan kaverien tunnin. Maneesilta tultuani vein muutamalle sisällä olevalle hevoselle heinät ja menin sitten harjaamaan Villeä. Pappa oli iloisesti käynyt piehtaroimassa ja jouduin aika kauan sitä harjailemaan ennenkuin sain sen puhtaaksi. Laitoin Villen sitten myös kuntoon pikku junnua varten, ja lähdin sitten cafeen joksikin aikaa. Kun Vilperi oli sitten tullut tunnilta, menin n. puoleksi tunniksi rapsuttelemaan sitä. Mentiin sitten porukalla kuvailemaan vähäksi aikaa heppoja. llemmalla putsailin sitten Villen varusteet huolellisesti ja ennen tallin sulkemista harjasin pappaa vielä huvikseni, sekä putsasin sen karsinan vielä viimeisen kerran.





















Sunnuntaina mentiin Neun kanssa aikaisin tallille, kun Neulla oli Minna Hakkaraisen estevalmennus. Menin siis kentälle rakentamaan rataa sekä kuvailemaan. Kuvailin jonkun verran myös seuraavaa valmennusporukkaa sekä tarhaavia hevosia.

















Nyt oonkin kotona viettämässä jo alkanutta syyslomaa. Huomenna pitäiskin alkaa jo pakkailemaan leiriä varten. Tänään putsailin jo saappaat, laitoin pyykit sekä siivoilin vähän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti