128, just stop for a minute and smile

Viime keskiviikko olikin sitten vähän erikoisempi, koska matkalla tallille sain tietää meneväni tällä kertaa suomenhevos tammalla Pullalla. Niinkun mun blogin vanhimmat lukijat saattaa muistaakin, oon menny kyseisellä tammalla ennenkin. Tarkalleen ottaen oon ollu 2 Pullan selässä. Mentiin siis koulua ja aika paljon tyskenneltiin ympyrällä kaikissa askelajeissa. Lopuks mentiin myös vähän pohkeenväistöjä. Vähän vajaa vuosi sitten menin Pullalla ekan kerran ja meni kyllä viime keskiviikkona ehkä sata kertaa paremmin kun sillon. Jotain on siis vuodessa tullu opittua! Sandra aikoo kuulemma ens tunnillekkin Pullan mulle laittaa. Tamma tuntu jotenkin mukavalta vaihtelulta Samuliin kun on paljon herkempi. Lisäks pistän itteni paremmin töihin Pullan kanssa ja saan korjattua virheitä helpommin.

Kumpihan nojaa enemmän sisään ? :D Noh tää oliki vasen kierros, se missä mun sisäpohkeessa on huomattavissa vajaavaisuutta.

Ihmeen lyhyen näköset jalustimet, vaikka pitkiltä tuntu.. Pitää kokeilla ens tunnilla pidempiä! 

En tänään päässy tekemään hoitotehtäviä tallille, kun piti tehä niiiiiiiiiiin paljon koulutehtäviä ku ens viikolla palautukset! No, onneks mulla on keskiviikkona vapaata, niin voin mennä sit ajoissa tallille. 

6 kommenttia:

  1. ihana nimi hevosella, Pulla XD

    saanko kysyä, paljon siellä päin maksaa ratsastustunnit?:)

    VastaaPoista
  2. Joo Pulla on sulonen, oikee nimihän on Suvin Nero. En tiiä mistä lempinimi on tullu :D ja saat kysyä, mutta en tarkalleen muista kun niissä on ne kaikki kausikortti järjestelmät ja seura-alennukset itellä, niin käyppä kattoon www.vihdinratsutalli.fi :) sieltä löytyy varmasti tarkemmat hinnat :)

    VastaaPoista
  3. Mikä on Pullan säkäk.? Näyttää aika kookkalta

    VastaaPoista